Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΜΑΣ, ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Ο ρατσισμός είναι ένα σοβαρό πρόβλημα στον πλανήτη μας!! Πρέπει σιγα σιγά όλοι να το καταλαβουμε!!


Βαρέθηκα, αλήθεια βαρέθηκα.
Να μας ακούω κάθε λίγο και λιγάκι να μου παίζεται τον ίδιον ρατσιστικό σκοπό.
Ώστε κάπως έτσι να με πείθετε ότι για να είμαι άνθρωπος κι όχι υπάνθρωπος θα πρέπει να δεχτώ το πολιτισμικό μας γίνεσθε, σαν ριζικό μου, απ’ την ώρα που γεννήθηκα:

α) Να μου υποβάλλεται να τρώγω μοσχάρι, αρνί, γουρούνι κι όχι φίδια, σκουλήκια και καγκουρό.
β) Να πιστεύω στο Χριστό, ενώ τον Βούδα, τον Μοχάμεντ, τον Δία κι όλους τους άλλους να τους εχθρεύομαι γιατί δεν θα με οδηγήσουν στην άνοδο.
γ) Βαρέθηκα να μου θυμίζετε κάθε στιγμή, πως είμαι Ελληνίδα (γόνος δήθεν μιας ανώτερης λευκής φυλής), ότι θα πρέπει να μισώ και να ‘’πειραματίζομαι’’ παίρνοντας έτσι όσα περισσότερα μπορώ απ’ τις άλλες (κατώτερες) φυλές.
δ) Δε θέλω να είμαι γυναίκα ώστε να υποκύπτω σαν σκλάβα, πόρνη, μάνα. Υποδεέστερη σαφώς  στον άντρα αφέντη.
ε) Δε μπορώ να θωρώ το βρώμικο, μειλίχιο βλέμμα σας στα σακάτικα μελή μου.
ζ) Να με βάζετε στα βρακιά που εσείς έχετε επιλέξει για το καβάλο μου.
η) Να μου φορτώνετε ένα όπλο και να με διατάζετε ΣΚΟΤΩΣΕ τον συνάνθρωπό σου για την τιμή, την πατρίδα, την θρησκεία.
θ) Να μου επιβάλετε εσείς τη δική σας αντίληψη περί της φύσης και να μου δεσμεύετε τις πέντε αισθήσεις μου στο δικό σας άστυ.


Σας βαρέθηκα, με βαρέθηκα….              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου