Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΜΕ ΗΔΗ!






Έξη ημέρες πιο μπροστά ήρθε η απάντηση για τους Ευρωπαίους εταίρους.
Δευτέρα σούρουπο 29/06/2015, οι μεγαλουπόλεις της Ελλάδας τρανταζόντουσαν από το ΟΧΙ που ο εξαθλιωμένος λαός βροντοφώναξε! Αθήνα και Θεσσαλονίκη είδαν δεκάδες χιλιάδες πολίτες να γεμίζουν τους κεντρικούς δρόμους ώστε με το αυθόρμητο παρόν τους να απαντήσουν:  
ΟΧΙ, στα ανήκουστα ασφυκτικά μέτρα και ναι στη πιθανή παραμονή στην Ευρωζώνη αλλά μόνο με ίσα δικαιώματα και πλήρη αξιοπρέπεια.
ΟΧΙ, στα τελεσίγραφα  τύπου: "πλήρωνε ραγιά και μη μιλάς".
ΟΧΙ, στην αισχροκέρδεια σε βάρος του Ελληνικού λαού και στη δική μου πλάτη.
ΟΧΙ, γιατί είμαι νοήμον άνθρωπος και δεν σας επιτρέπω άλλο να τρώτε τις σάρκες του Ελληνικού λαού και τις δικές μου.
ΟΧΙ, στις ανύπαρκτες κι εμποδισμένες ευκαιρίες ανάπτυξης για τον Ελληνικό λαό κι εμένα.
ΟΧΙ, στα ξενιτεμένα όνειρα των νέων μας για μια μόνη λύση προς επιβίωση.
ΟΧΙ, στη νέα μορφή δουλείας για τον Ελληνικό λαό, για εμένα.   
ΟΧΙ, στη σύνταξη πείνας των 300 ή των 170 ευρώ για τους Έλληνες γέροντες κι εμένα.
ΟΧΙ, γιατί εμείς είμαστε που σας διδάξαμε τον πολιτισμό, την αξιοπρέπεια και δεν γίνετε, δεν μπορούμε, δεν θέλουμε να ζήσουμε χωρίς αυτές τις αρετές μας.  


Υ.Γ.

1) Παράλληλα με τις συγκεντρώσεις στην Ελλάδα υπήρξαν πολλές συγκεντρώσεις αλληλεγγύης προς τον ελληνικό λαό, στη Λευκωσία, στο  Λονδίνο, την Λισαβόνα, την Στουτγκάρδη, την Βαρκελώνη, το Σικάγο και αλλού.

2) Στην Αθήνα η πλατεία Συντάγματος από τον Άγνωστο Στρατιώτη μέχρι την Ερμού και όλοι οι γύρω κεντρικοί δρόμοι ήταν ασφυκτικά γεμάτοι από κόσμο που στήριζαν το ΟΧΙ. Από τα αξιοσημείωτα της χθεσινοβραδινής υπερσυγκέντρωσης  είναι ό,τι όλα τα γύρω ξενοδοχεία ήταν γεμάτα από τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά δίκτυα όλου του κόσμου που αναμετέδιδαν ζωντανά τις εξελίξεις, μετρήσαμε τουλάχιστον 20 κάμερες στα μπαλκόνια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου