Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Λεύτεροι και αξιοπρεπείς.





‘’Η ατολμία είναι η φυματίωση του χαρακτήρα’’ αναφέρει ο Μεγαρέας Θέογνις. Και ο Σωκράτης συμπληρώνει: ‘’Η γενναιότητα είναι κίνηση της ψυχής και του σώματος’’.
Όχι, φυσικά και δεν αναζητώ ήρωες μέσα από τα ανθρώπινα αποκαΐδια, όπου κι αυτά μόνο, τριγυρνάτε πένητες στις αυλές των λογιών –λογιών δολοφόνων μας.
Ζητώ (έστω κι αυτή την τελευταία στιγμή), το δικαίωμα της ανθρώπινης αξιοπρέπειας μου όπου εσείς, αυτοί (στο κάτω –κάτω δεν με ενδιαφέρει ποιος), σπιλώσατε.
Δεν χρωστούσα, ούτε χρωστώ ποτέ σε κανέναν. Μήτε και εξαργύρωσα ποτέ την λευκή επιταγή που μου υπόγραψε η πατρίδα, όταν 16μιση χρονών παιδί (μαζί με χιλιάδες ακόμα παιδιά της γενιάς μου), ανόρθωσα το τρεμάμενο κορμί μου, μπροστά στη χούντα των Συνταγματαρχών. Ώστε με την εξαργύρωση αυτή να αποκτήσω κάποια θέση βολέματος…
Ήρθε όμως η ώρα να απαιτήσω, ώστε να με αφήσετε τουλάχιστον να ζήσω (όπως έμαθα 56 χρόνια να ζω, αξιοπρεπώς).  
Η αξιοπρέπεια είναι τιμή και δικαίωση.
Εσείς δεν μας τιμήσατε, καθώς θα έπρεπε να μας δικαιώσετε τιμωρώντας παραδειγματικά κάθε ένοχο που έσπρωξε την πατρίδα μας στο σημείο της επαιτείας. Αφήνετε να μας περιγελούν στα πέρατα της οικουμένης, καλύπτοντας εξοργιστικά τα του δημόσιου βίου οικονομικά σκάνταλα. Επιφανειακά καλύπτετε τον πολιτικό και δημόσιο οικονομικό βόρβορο με επαιτεία. Η επαιτεία δεν μπορεί όμως να σκεπάσει τη δυσωδία που όζει από τις διεφθαρμένες πράξεις της λεηλασίας του δημόσιου χρήματος.
Όχι, δεν ήμουν ούτε είμαι διεφθαρμένη. Μοιράστηκα με τη πατρίδα το εργατικό, βιοποριστικό κέρδος όλα τα χρόνια της σκληρής εργασίας μου. Και γνωρίζω εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνίδες, Έλληνες που έμεινα έντιμοι. Όπου δεν άπλωσαν το χέρι να δοκιμάσουν ούτε ψίχουλο από το φαγοπότι της αυτής λεηλασίας.
Αφήστε με λοιπόν, να ζήσω σαν αξιοπρεπή και έντιμη Ελληνίδα!
 Έχω κάθε δικαίωμα να απαιτώ την αποκατάσταση της ταπεινής ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ αξιοπρέπειας μου και που εσείς, δεν την εκπαιδευτήκατε σε κανένα πρωτοκλασάτο ίδρυμα και αν πήγατε.
Απαγκιστρωθείτε από τα σκοτεινά πλοκάμια, δείξτε γενναιότητα, βαδίστε στο Ελληνικός φως.   
Τιμωρήστε τους ένοχους, δικαιώστε την Ελλάδα!
Έστω κι αν χρειαστεί να ματώσουμε, αλλά να είμαστε λεύτεροι και αξιοπρεπείς!  
     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου