Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Με ρωτάτε ‘’γιατί;’’




Μέρες τώρα μου έρχονται ηλεκτρονικά μηνύματα από φίλες, φίλους με απορίες για την αλλαγή θεματολογίας στο ‘’AnnyraMath’’ και στο ‘’Annyra’s blog’’. Παραπονούνται δε, γιατί τα δύο μπλοκ που διαχειρίζομαι στο διαδίκτυο δεν έχουν πια πολιτικές ειδήσεις και απόψεις όπως παλαιότερα για την Ελλάδα. Κάποιος μάλιστα μου έγραψε ότι: ‘’καλές οι κονσέρβες αλλά?’’.
Αρχικώς σας ευχαριστώ που παρακολουθείτε τους προβληματισμούς και συμμετάσχετε στις ανησυχίες μου. Αισθάνομαι καλοί μου φίλοι την ανάγκη να σας μιλήσω ειλικρινά και να κρίνεται εσείς γιατί η θεματολογία των προβληματισμών μου έχει μια πιο ουδέτερη μορφή.
Οι λόγοι που δεν παρουσιάζω τους ‘’πολιτικούς’’ προβληματισμούς μου για την χώρα λοιπόν είναι αρκετοί και όχι φυσικά πως δεν με πονούν/ταλαιπωρούν όσα δύσκολα βιώνω μαζί σας.
Θα σας αναφέρω δυο-τρείς από αυτούς τους λόγους και ίσως να είναι οι βασικότεροι…
1ος ) Όλα τα ΜΜΕ, έντονα και επί καθημερινής βάσης, ασχολούνται με τις ειδήσεις που έχουν να κάνουν με το χρέος και την διαχείρισή του απ’ τους πολιτικούς μας παράγοντες.
2ος ) Δεν θέλω να γράψω για την αρνητική στάση που κρατά ο λαός στις όντως επώδυνες αλλαγές και που θα πρέπει σαφέστατα να γίνουν, διότι η χώρα δεν μπορεί να ζει πια σε ένα σαθρό απατηλό οικονομικό περιβάλλον -παράγαμε πολύ λιγότερα απ’ όσα καταναλώναμε υπερχρεώνοντας έτσι δυσβάστακτα το μέλλον μας-.
Ναι, είμαι υπέρ των ταμειακών αποδείξεων, την πάταξη του μαύρου χρήματος, και είμαι κατά στα πάσης φύσεως ‘’φακελάκια’’ όπως στην υγεία, στη πολεοδομία, στις παράγκες των διπλωμάτων οδήγησης, στις εξαγορές των αθλημάτων και τόσα άλλα που καθιστούσαν την χώρα μας στις παγκόσμιες μαύρες λίστες της διαφθοράς… Και δυστυχώς είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι για τούτη τη κατάντια!
Τώρα θα με ρωτήσετε: εάν πιστεύω ότι αυτή η κυβέρνηση θα λύσει τα ογκωδέστατα προβλήματα των περασμένων δεκαετιών;
Σας απαντώ, μπορεί όχι, αλλά και που ήρθαν στην επιφάνεια και αναζητούνται λύσεις, είναι ένα βασικό βήμα για να προχωρήσουμε προς πιο υγιείς κοινωνικές διαδρομές και που οι νέες γενιές, ίσως να βρουν ένα νέο και γερό έδαφος για αναπτύξουν τα όνειρα και τις όποιες δραστηριότητές τους.
Θα πρέπει να καταλάβουμε επιτέλους, πως δεν μας δικαιώνει πουθενά να βάζουμε την ταμπέλα ‘’ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ’’ και δεν αλλάζω… Δεν αλλάζω στις συνήθειες του τσιγάρου, δεν αλλάζω στις διάφορες παράνομες δραστηριότητες που συμμετάσχω εκούσια είτε ακούσια… Θα πρέπει να καταγγέλλω εκείνον που θέλει φακελάκι, κι όχι να το δίνω εγώ για να έχω καλύτερο αποτέλεσμα!!! Θα πρέπει να ζητώ την απόδειξη αγοράς από τον οποιοδήποτε επαγγελματία κι όχι να μην την ζητώ με την ελπίδα να μου κόψει κάποια ευρώ απ’ την τιμή!!!
Η ζωή με έφερε να ταξιδεύσω και να ζήσω σε κάποιες άλλες χώρες. Έζησα την φορολογία αλλά και την αξιοκρατία που υπάρχει στις δημόσιες υπηρεσίες, στις ουρές εάν θέλετε, και, αναρωτιόμουν γιατί να μην υπάρχουν και τούτες οι ανθρώπινες παροχές στη πατρίδα μου…;
Να, λοιπόν σήμερα, που βλέπω ότι πάνε να αλλάξουν τα δεδομένα προς ένα καλύτερο αύριο, κι είμαι σε αναμονή, κι ελπίζω, εάν βέβαια το θελήσουμε όλοι μαζί να προχωρήσουμε για ένα πιο αξιοκρατικό κι ανθρώπινο κράτος που το αξίζουμε.
3ος ) Δεν χαρίζομαι σε κανέναν και σε τίποτα όταν χρειαστεί, όμως πιστεύω ότι είναι ο καιρός να αφήσω την σιωπή να λέει τα περισσότερα…
Α, ναι… εδώ είμαι, δεν παραιτούμαι… απλώς σιωπώ, συλλογίζομαι κι ελπίζω.

1 σχόλιο:

  1. δεν μπορώ παρά να στηρίξω τις απόψεις σου. Έχω γράψει πολλές φορές πως στηρίζω αυτήν την κυβέρνηση, όχι επειδή υποστηρίζω το ΠΑΣΟΚ ή είμαι μαζόχας -μιας και οι αλλαγές με έχουν ζημιώσει κι εμένα πολύ- αλλά επειδή κάποια στιγμή έπρεπε όλα αυτά να γίνουν. Δεν έγιναν όταν έπρεπε, ομάλα κι έτσι συμβαίνει τώρα... βίαια.
    Στηρίζω την παρούσα θεματολογία σου από την οποία επέλεξα να βραβεύσω και ένα πρόσφατο κείμενό σου :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή